Вівторок, 21.11.2017, 02:29
Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ КОР "Білоцерківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр"

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Категорії розділу
Новини закладу [19]
Новини інтернату для глухих (з вадами слуху) дітей (Біла церква, школа-інтернат)
Новини сайту [1]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 59
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Навчально-методична робота

      Сучасна освіта перебуває в постійному оновленні, а тому вимагає від педагога новітніх ідей, сучасних підходів до викладання предметів.

     Педагог, як кожен фахівець, потребує постійного підвищення кваліфікації. Знайомим всім педагогам став вислів К. Д. Ушинського про те, що вчитель, як фахівець, живе доти, поки вчиться. Сприяти педагогу в цьому – провідна функція внутрішкільної методичної роботи. Методична робота в нашій школі - це систематична колективна та індивідуальна діяльність педагогів, спрямована на удосконалення їхньої кваліфікації та професійної майстерності.

     Адміністрація школи глибоко усвідомлює завдання активізації методичної роботи в школі, в світлі державної політики в галузі освіти.

     Методична робота в школі будується відповідно до чинних вимог як багатогранний і творчий процес.

     Відповідальним за організацію методичної роботи в школі є заступник директора з навчально-виховної роботи Шептицька Ганна Миколаївна. Щорічно в школі видається наказ про організацію методичної роботи з педкадрами, що визначає методичну проблему над якою працюватиме школа, структуру організації методичної роботи. У кінці навчального року – наказ про підсумки методичної роботи.

     Дана робота в школі проводиться на діагностичній основі. Аналіз наслідків діагностування дає змогу адміністрації школи виявити рівень професійної підготовки педагогів. Спланувати раціональні форми методичної роботи, визначати основні змістовні напрями діяльності педколективу, щодо підвищення педагогічної майстерності його членів.

     Одним із завдань методичної роботи в школі на сучасному етапі є активізація творчих здібностей педагогів. Навчити і виховати особистість може лише творча особистість.

    Важливою ланкою методичної роботи є підвищення загальної і педагогічної культури кожного педагога. Методична озброєність не може замінити його педагогічної культури, а тому необхідне раціональне поєднання педагогіки, психології, методики фахових і багатьох різних знань.

    Мережа форм шкільної методичної роботи складається з традиційних форм (педагогічна рада, методичні об’єднання, інструктивно-методична нарада. Семінар-практикум, індивідуальні методичні консультації, співбесіда, стажування, самоосвіта, наставництво). Так і з нетрадиційних форм (панорама методичних новинок, творчі портрети, ділові ігри, урок-панорама, тренінги).

     Основними формами проведення методичної роботи в школі є: лекції, доповіді, інформації, повідомлення, практичні заняття, диспути, бесіди, відкриті уроки.

     Багато уваги приділяється самоосвіті. Педагоги вивчають нову літературу з педагогіки, психології, методики викладання навчальних дисциплін, знайомляться із новинами спеціальної педагогіки та психології.

    Домінуючою формою методичної роботи в школі є методичні об’єднання: методичне  об’єднання природничо-математичного циклу (керівник Джунь С. В.), методичне об’єднання вчителів гуманітарного циклу (керівник Щур А.П.), методичне об’єднання вчителів початкових класів (керівник Єрмоленко О.Є.), методичне об’єднання вчителів корекційної роботи (керівник Помаз Я.В.),  методичне об’єднання вихователів початкових класів (керівник Райчук С.В.), методичне об’єднання вихователів основної школи (керівник Ломейко З. Л.).

     Усі засідання методичних об’єднань мають відповідну структуру, проводяться згідно з планом роботи. До засідань готуються педагогічні виставки методичних розробок, відкриті уроки з подальшим їх аналізом і обговоренням.

     На засіданнях методичних об’єднань обговорюються та аналізуються:

  •  результати навчально-виховної роботи;
  •  динаміка зростання (спаду) успішності учнів;
  •  результати контрольних робіт;
  •  аналіз стану викладання предметів;
  •  стан виконання навчальних планів і програм;
  •  використання інноваційних технологій, їх ефективність;
  •  система і результативність підвищення професійного рівня педагогів.

Адміністрація школи дбає про науково-методичне забезпечення роботи методичних об’єднань.

Здійснюється підписка на періодичні видання:

  • газета «Освіта України»,
  • інформаційний збірник та коментарі МОН молоді та спорту України,
  • атестаційний вісник,
  • «Українська мова й література в сучасній школі»,
  • «Історія в сучасній школі»,
  • «Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України»,
  • «Дефектологія. Особлива дитина:навчання і виховання»,
  • «Педагогічна газета».

     Бібліотекар школи Макарова Наталія Григорівна знайомить педагогів з новинками методичної та науково-педагогічної літератури, робить бібліотечно-бібліографічні огляди.

    

     Систематично проводиться внутрішкільна методична робота з питань:

  1. самоосвіта педагогів,
  2. атестація педагогів,
  3. курсова перепідготовка,
  4. індивідуальні та групові консультації для педагогів та батьків,
  5. поповнення кабінетів методичною та довідниковою літературою, розробками уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи педагогів.

     Інтерактивні форми методичної роботи сприяють тому, що розробки окремих педагогів (Єрмоленко О.Є., Щур А.П, Щур К.І., Бакай О.Ю., Максименко О.І.) стають надбанням усього колективу.

 

     Ефективною формою методичної роботи є взаємовідвідування, які є практичною демонстраціє творчих звітів педагогів,що атестуються та сприяє активному обміну досвідом.

 

     Вся навчально-методична робота школи спрямована на раціональне поєднання колективної мудрості та індивідуальної творчості, що дає змогу віднаходити індивідуальні шляхи до вершин педагогічної майстерності за умов здорового психологічного мікроклімату в колективі, що базується на повазі та взаємоповазі, вмінні радіти за успіхи іншого.

    Школа знаходиться на шляху інноваційної діяльності, адміністрація бере до уваги специфіку закладу, намагається вийти на новий рівень розвитку системи методичної роботи.

   В нашому закладі працює 50 педагог, 33 з них мають спеціальну дефектологічну освіту.

Вищу категорію мають 24 педагогів,

першу категорію -21,

другу – 5.

Звання «старший учитель" мають 6 педагогів.

 

 



Яндекс.Метрика Рейтинг@Mail.ru Проверка PR и ТИЦ
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2017
Використовуються технології uCoz