Субота, 19.09.2020, 23:48
Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ КОР "Білоцерківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр"

Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Категорії розділу
Новини закладу [19]
Новини інтернату для глухих (з вадами слуху) дітей (Біла церква, школа-інтернат)
Новини сайту [1]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 74
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Освітній процес

   

Освітній процес у спеціальній школі (школі-інтернаті) КЗ КОР «БЦ багатопрофільний НРЦ» здійснюється відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607, наказами МОН України від 25.06.2018 № 693, від 26.07.2018 № 814, від 16.08.2018 р. № 917.

Зміст шкільної освіти визначається навчальними програмами для дітей із складними порушеннями розвитку, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки України.

У випадках, якщо діти не засвоюють освітню програму, вони можуть навчатися за адаптованими або індивідуальними програмами та планом. Індивідуальні навчальні програми та план розробляються вчителем на основі навчальних програм, що мають гриф Міністерства освіти і науки України та робочого навчального плану закладу, погоджуються з батьками (особами, які їх замінюють), розглядаються педагогічною радою і затверджуються керівником.

Зміст дошкільної освіти визначається Базовим компонентом дошкільної освіти і здійснюється за адаптованими програмами для дошкільних навчальних закладів, у тому числі спеціальних.

Освітньо-реабілітаційний процес дітей дошкільного віку будується на основі методик ранньої соціальної реабілітації через педагогічно обґрунтований зміст, форми і методи навчання, що забезпечують дітям засвоєння необхідних знань, умінь та навичок, сприяють підготовці їх до навчання в школі.

Навчальні плани для дітей з порушеннями слуху розробляються з урахуванням пріоритетів білінгвального (двомовного) навчання (інтеграція словесної мови як мови навчання з українською жестовою мовою як мовою опанування та інтеграція української жестової мови як мови навчання з словесною мовою як мовою опанування).

Навчальний процес у КЗ КОР «БЦ багатопрофільний НРЦ» базується з врахуванням вимог лікувально-корекційної роботи. У процесі навчання і виховання враховуються індивідуальні особливості розвитку дітей, гігієнічні, медичні та спеціальні корекційні та психолого-педагогічні рекомендації.

Навчально-реабілітаційний процес у групах реабілітаційного спрямування здійснюється за програмами і методиками, розробленими в установленому порядку. У таких групах проводиться корекційно-розвиткова та реабілітаційна робота за напрямами: предметно-практична діяльність, розвиток слухового, зорового, дотикового сприймання, формування звуковимови та розвиток мовлення, логоритміка, просторове орієнтування, лікувальна фізкультура, ритміка, соціально-побутова та комунікативна діяльність.

При освітньому процесі використовуються педагогічні технології:

- розвиваючого навчання;

- особистісно-орієнтована технологія навчання;

- інформаційні технології;

- ігрова технологія;

- диференційована технологія навчання;

- інтерактивна технологія.

У відповідності до чинного законодавства Центр здійснює освітній процес відповідно до рівнів загальноосвітніх програм двох ступенів освіти:

- початкові класи:

- 1 - 2 класи - за Типовою освітньою програмою початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами затвердженими наказом МОН від 26.07.2018 № 814 «Про затвердження Типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами» (додатки 1, 3, 9) та наказом МОН від 16.08.2018 № 917 «Про внесення змін у додатки до наказу МОН України від 26.07.2018 р. № 814».

3 – 4 класи – за Типовою освітньою програмою спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа), затвердженою наказом МОН України від 25.06.2018 № 693 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами» (додаток 4).

- ІІ ступінь:

- 5–10 класи – за Типовими освітніми програмами спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затвердженими наказами МОН України від 12.06.2018 № 627, (додаток 6).

Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами складається з семи галузей: «Мови і літератури», «Математика», «Природознавство», «Суспільствознавство», «Мистецтво», «Технології», «Основи здоров’я і фізична культура». Освітня галузь «Мови і літератури» реалізується через навчальні предмети «Українська мова (мова і літературне читання)», «Російська (мова і літературне читання)», «Іноземна мова». Освітні галузі «Математика», «Природознавство» реалізуються через однойменні навчальні предмети, відповідно, - «Математика», «Природознавство». Освітня галузь «Суспільствознавство» реалізується навчальним предметом «Я у світі». Освітня галузь «Здоров’я і фізична культура» реалізується навчальними предметами «Основи здоров’я» та «Фізична культура». Формування навичок здорового способу життя та безпечної поведінки здійснюється в рамках курсу «Основи здоров’я» та інтегрується частково у змісті всіх предметів інваріантної та варіативної складових навчальних планів. Освітня галузь «Технології» реалізується через предмети «Трудове навчання» та «Сходинки до інформатики». Освітня галузь «Мистецтво» реалізується навчальними предметами «Образотворче мистецтво» і «Музичне мистецтво» або інтегрованим курсом «Мистецтво». Заклад освіти може обирати окремі курси музичного та образотворчого мистецтва або інтегрований курс «Мистецтво».

Інваріантна складова навчального плану для закладу для дітей з особливими освітніми потребами обов’язково включає години корекційно-розвиткових занять, спрямованих на вирішення завдань, зумовлених особливостями психофізичного розвитку учнів, а саме:

- розвиток зорового або слухового сприймання, мовлення, пізнавальної діяльності, психофізичний, соціально-комунікативний розвиток дітей з особливими потребами;

- розвиток навичок саморегуляції та саморозвитку дітей шляхом взаємодії з навколишнім середовищем з урахуванням наявних знань, умінь і навичок комунікативної діяльності і творчості;

- формування компенсаційних способів діяльності як важливої умови підготовки дітей з особливими освітніми потребами до навчання у закладі освіти;

- створення умов для соціальної реабілітації та інтеграції дітей з особливими освітніми потребами, розвиток їх самостійності та життєво важливих компетенцій.

Зміст корекційно-розвиткової роботи визначається з урахуванням особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами, мети, завдань та напрямів такої роботи.

При формуванні варіативної складової навчального плану адміністрація та педагогічний колектив максимально враховує освітні потреби дітей і батьків.

В нашому закладі навчаються діти з порушеннями слуху, мовлення, зору і саме тому для корекції і розвитку дітей вибрана така варіативна складова навчального плану:

- для сліпих дітей та зі зниженим зором: «Соціально-побутове орієнтування», «Розвиток мовленні», «Корекція вад розвитку», «Орієнтування у просторі», «Ритміка», «Лікувальна фізкультура»;

- для глухих дітей: «Розвиток слухо-зорово-тактильного сприймання мовлення та формування вимови», «Ритміка»;

- для дітей зі зниженим слухом: «Розвиток слухового сприймання та формування вимови»;

- для дітей з тяжкими порушеннями мовлення: «Розвиток мовлення», «Розвиток зв’язного мовлення», «Лікувальна фізкультура», «Логоритміка».

В дітей, за побажаннями дітей та педагогів, проводяться додаткові заняття та консультації. В 1 – 4 класах це заняття з української мови, а в 5 – 10 класах – з української мови та літератури.

Режим перебування дітей у НРЦ:

Заклад працює цілодобово.

З 8.30 год. - 14 год. 55 хв. здійснюється навчальний процес.

З 7 год. - 8.30 год. та 11 год. - 21 год. 30 хв. (за розкладом роботи вихователів) відбувається освітній процес.

У вихідні дні (суботу, неділю)  та святкові дні працює вихователь за окремим графіком.

 

Мережа класів

КЗ КОР «Білоцерківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр"

станом на 16 вересня 2019 року

Клас

 

Кількість учнів

Дошкільне відділення для дітей з порушенням слуху

7

Дошкільне відділення для дітей з порушення мовлення

9

1- А  клас

(з порушенням слуху)

1- Б клас

(з тяжкими порушеннями мовлення)

5

 

4

2  клас

4

3 - А клас

6

3 - Б клас

5

4 клас

4

5 клас

5

6 клас

4

7 клас

6

8 клас

5

9 клас

8

10 клас

4

Разом:

76

 

 

РОЗКЛАД НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ 

В КЗ КОР "БЦ багатопрофільний НРЦ"

в 2019/2020 навчальному році

http://bc-internat.at.ua/rozkl_19-20.doc
РОЗКЛАД  ДЗВІНКІВ

  Урок

 

0 – 1 класи

2 – 4 класи

5 – 10 класи

1

8.30 – 9.05

8.30 – 9.10

8.30 – 9.15

2

9.25 – 10.00

9.25 – 10.05

9.25 – 10.10

3

10.25 – 11.00

10.25 – 11.05

10.25 – 11.10

4

11.25 – 12.00

11.25 – 12.05

11.25 – 12.10

5

12.20 – 12.55

12.20 – 13.00

12.20 – 13.05

6

13.15 – 13.50

13.15 – 13.55

13.15 – 14.00

7

 

 

14.10 – 14.55

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2020
Використовуються технології uCoz