Середа, 26.09.2018, 14:29
Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ КОР "Білоцерківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр"

Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Категорії розділу
Новини закладу [19]
Новини інтернату для глухих (з вадами слуху) дітей (Біла церква, школа-інтернат)
Новини сайту [1]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 63
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
bc-internat

Навчально-виховний процес

     Навчально-виховний процес у КЗ КОР «БЦ багатопрофільний НРЦ» здійснюється у порядку, встановленому Положенням про дошкільний навчальний заклад, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 року № 305, Положенням про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 15 вересня 2008 року № 852, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 22 грудня 2008 року за № 1219/15910, Положенням про навчально-реабілітаційний центр, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 16.08.2012 р. № 920.

     Навчально-виховний процес у КЗ КОР «БЦ багатопрофільний НРЦ» здійснюється відповідно до робочих планів, розроблених на основі Типових навчальних планів, затверджених Міністерством освіти і науки України та погоджених департаментом освіти і науки Київської обласної державної адміністрації.

     

Місія центру – надання дошкільної, початкової та базової середньої освіти.

У відповідності до чинного законодавства НРЦ здійснює освітній процес відповідно до рівнів загальноосвітніх програм двох ступенів освіти:

І ступінь – початкова загальна освіта;

ІІ ступінь – основна загальна освіта.

 

Основним засобом реалізації призначення закладу є засвоєння учнями обов’язкового мінімуму змісту загальноосвітніх програм.

Специфічні для нашого закладу засоби реалізації призначення закладу:

- уведення в навчальний план предметів інваріативної частини, що сприяють загальнокультурному розвитку особистості та формують гуманістичний світогляд;

- проведення корекційно-розвиткової та реабілітаційної роботи за напрямками: предметно-практична діяльність, розвиток слухового, зорового, дотикового сприймання, формування звуковимови та розвиток мовлення, логоритміка, просторове орієнтування, лікувальна фізкультура, ритміка, соціально-побутова та комунікативна діяльність.

Введення в освітню програму української жестової мови, яка є засобом міжособового спілкування глухих.

Освітні програми спрямовані на:

- формування в учнів сучасної наукової картини світу;

- виховання працьовитості, любові до природи;

- розвиток в учнів національної самосвідомості;

- формування людини та громадянина, яка прагне вдосконалювання та перетворення суспільства;

- інтеграцію особистості в систему світової та національної культури;

- рішення задач формування загальної культури особистості, адаптації особистості до життя в суспільстві;

- виховання громадянськості, поваги до прав і свобод людини, поваги до культурних традицій та особливостей інших народів в умовах багатонаціональної держави;

- створення основи для усвідомленого відповідального вибору та наступного освоєння професійних освітніх програм;

- формування потреби учнів до самоосвіти, саморозвитку, самовдосконалення тощо.

Випускник І ступеня повинен володіти первинними навичками навчання, бути старанним, з розвинутою пам’яттю, вчитись володіти почуттям самоконтролю, бути самостійним, доброзичливим.

Компетентності, які повинен мати випускник І ступеня:

- здоров’язберігаючу;

- соціальну;

- самоосвітню;

- інформаційно-інтелектуальну.

Випускник вміє: навчатися, діяти, жити в злагоді з іншими та з собою, бути толерантним, постійно працювати над собою, самовдосконалюватись.

Має адаптивні здібності;

- прагнення до самоствердження;

- прагнення суспільно-корисної діяльності.

Такі ключові компетентності, як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватися відразу засобами усіх предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» спрямоване на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях.

У відповідності до чинного законодавства Центр здійснює освітній процес відповідно до рівнів загальноосвітніх програм двох ступенів освіти:

І ступінь:

- 1 класи - за Типовою освітньою програмою початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами затвердженими наказом МОН від 26.07.2018 № 814 «Про затвердження Типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами» (додатки 1, 3, 9) та наказом МОН від 16.08.2018 № 917 «Про внесення змін у додатки до наказу МОН України від 26.07.2018 р. № 814».

- 2 – 4 класи – за Типовою освітньою програмою спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа), затвердженою наказом МОН України від 25.06.2018 № 693 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами» (додаток 4).

 ІІ ступінь:

- 5–9 класи – за Типовими освітніми програмами спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, затвердженими наказами МОН України від 12.06.2018 № 627, (додаток 6).

10 клас - за Типовою освітньою програмою спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженою наказом МОН України від 26.07.2018 № 813 «Про затвердження Типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами»

 

Режим перебування дітей у НРЦ:

Заклад працює цілодобово.

З 8.30 год. - 14 год. 55 хв. здійснюється навчальний процес.

З 7 год. - 8.30 год. та 11 год. - 21 год. 30 хв. (за розкладом роботи вихователів) відбувається навчально-виховний процес.

У вихідні дні (суботу, неділю)  та святкові дні працюють вихователі за окремим графіком. 

Мережа класів

КЗ КОР «Білоцерківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр"

станом на 1 вересня 2018 року

Клас

 

Кількість учнів

Дошкільне відділення

6

1  клас

6

2 - А клас

6

2  - Б клас

5

3 клас

5

4 клас

5

5 клас

3

6 клас

6

7 клас

5

8 клас

8

9 клас

5

10 клас

5

Разом:

65

 

 

РОЗКЛАД НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ 

В КЗ КОР "БЦ багатопрофільний НРЦ"

в 2018/2019 навчальному році

http://bc-internat.at.ua/rozkl_18-19.doc

 


РОЗКЛАД  ДЗВІНКІВ

  Урок

 

0 – 1 класи

2 – 4 класи

5 – 10 класи

1

8.30 – 9.05

8.30 – 9.10

8.30 – 9.15

2

9.25 – 10.00

9.25 – 10.05

9.25 – 10.10

3

10.25 – 11.00

10.25 – 11.05

10.25 – 11.10

4

11.25 – 12.00

11.25 – 12.05

11.25 – 12.10

5

12.20 – 12.55

12.20 – 13.00

12.20 – 13.05

6

13.15 – 13.50

13.15 – 13.55

13.15 – 14.00

7

 

 

14.10 – 14.55

 

ЗВІТ

директора КЗ КОР "Білоцерківський багатопрофільний НРЦ"

про свою діяльність у 2017/2018 навчальному році

http://bc-internat.at.ua/zvit_o.i..docx

 

 

 

Протокол педагогічної ради № 3 від 25 квітня 2018 року

щодо вибору підручників для 5 класу

http://bc-internat.at.ua/protokol.pdf

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2018
Використовуються технології uCoz