Субота, 19.09.2020, 23:12
Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ КОР "Білоцерківський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр"

Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Категорії розділу
Новини закладу [19]
Новини інтернату для глухих (з вадами слуху) дітей (Біла церква, школа-інтернат)
Новини сайту [1]
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 74
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Виховний процес

 

Метою  виховного процесу на сучасному етапі  в закладі є формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно реалізується в соціумі, як громадянин, сім’янин, повноцінний член суспільства.

Виховна робота, яка проводиться в закладі допомагає вирішити такі завдання:

- забезпечення всебічного розвитку дитини як найвищої цінності суспільства, розумових і фізичних здібностей;

- відродження духовності як способу формування особистості;

- збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей і підлітків, їх соціальний захист.

 Враховуючи сучасні вимоги до виховного процесу в закладі створено чітку систему виховної роботи. Перед колективом визначені проблеми, поставлені завдання виховання здобувачів освіти та шляхи їх реалізації.

Педагогічні працівники працюють над реалізацією наступного проблемного питання виховної роботи: «Створення сприятливого виховного   середовища для духовного   збагачення учнів та   формування життєвої компетентності майбутнього громадянина України».

Основою виховної системи закладу є програма «Основні орієнтири виховання 1-11 класів». Враховуючи специфіку роботи закладу, вихователі адаптують, а також працюють над власними авторськими програмами з виховної роботи. Так, в закладі 2 вихователів мають авторські програми, затверджені науково-методичною радою КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

         Домінантою виховного процесу є забезпечення учнів фундаментальними цінностями людства: гуманізації, справедливості, толерантності, екології життєдіяльності, культури спілкування.

          Виховний процес здійснюється за слідуючими напрямками:

-забезпечення повноцінного фізичного розвитку, зміцнення здоров’я учнів;

-формування навичок особистої безпеки, оволодіння вміннями протидії негативним явищам суспільного життя;

-формування правової культури;

-виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності та культури праці;

-формування екологічної культури;

-утвердження принципів загальнолюдської культури;

-розвиток індивідуальних талантів і здібностей, створення умов самореалізації особистості;

-формівання естетичних смаків;

-формування мовленевої культури.

В системі виховної роботи особливе місце посідає виховання загальнолюдських цінностей (доброти, милосердя, засвоєння норм культури взаємовідносин).

В закладі вивчалися та систематизуюся матеріали щодо рівня вихованості учнів, з’ясовувались причини труднощів у роботі класних керівників, вивчалися їхні запити та побажання щодо вдосконалення методичної роботи. 

У закладі впроваджуються сучасні моделі виховання, інноваційні технології, інтерактивні методики виховної роботи, бо саме така система стимулює розвиток здібностей кожної дитини, активізує самостійність, спонукає до вільного вираження свого «Я» та доводить думку, що вихованець – не пасивний об’єкт, а суб’єкт і головна постать всього освітньогопроцесу.

     Ми намагаємось, щоб дітям в нашому закладі було по-домашньому затишно.  Все робиться для того, щоб дітям в закладі було ще й цікаво і весело.

     Важливим напрямом роботи для нас є реабілітація дітей з порушеннями слуху та тяжкими порушеннями мовлення. Реабілітація в закладі носить комплексний характер і забезпечується поєднанням спеціального педагогічного(корекційного),  психологічного, медичного супровіду.

В нашому закладі створені необхідні умови для роботи МО вихователів початкових класів та основної школи: систематично надається допомога з боку адміністрації школи керівникам МО педагогам та батькам, здійснене максимальне забезпечення періодикою.

Кожен класний керівник та вихователі мають відповідну документацію, яка містить у собі:

- інформацію про учнів, батьків;

- тематику індивідуальних бесід;

- протоколи батьківських зборів;

- плани виховної роботи.

           Виховна робота у школі досягла рівня, коли на всіх етапах (початковому, середньому, старшому) звертається увага на формування у дітей глибоких і міцних систематичних знань, максимально стимулюється самостійна діяльність, розвиваються творчі інтереси, цілеспрямовані, творчі пошуки.

Поряд із позитивними напрацюваннями у виховній роботі є і незначні недоліки у їх роботі. Потрібно працювати над подоланням стереотипів у роботі педагогів, оновленням професійних знань; більше уваги приділяти вивченню інструктивних матеріалів, методичних  рекомендацій щодо змісту, форм і методів організації виховного процесу.

Педагогічний колектив нашого закладу використовує різноманітні форми позакласної виховної роботи. До них належать класні години, етичні бесіди, зустрічі з відомими людьми, екскурсії, тематичні диспути, розважальні вечори і ранки, свята, змагання, турніри, виставки, конкурси, колективні творчі справи та ін.

 

 

Зустрічі з відомими людьми. Мета їх може бути різною: профорієнтаційна (запрошують представників різних професій), розвиток моральних, громадянських якостей (зустрічі з ветеранами війни, праці, спорту, мистецтва) тощо.

    Виставки. Їх присвячують досягненням учнів в гуртках дитячої творчості та на уроках праці, у сфері образотворчого мистецтва.

Масові свята. У них беруть участь всі учні школи.

 

 

Змагання.  Вони спрямовані на стимулювання інтересів, здібностей учнів, сприяють підвищенню їх активності. Спортивні змагання (шкільні, міські та обласні) пропагують спорт, здоровий спосіб життя. Їх оздоровчо-виховний ефект залежить від ретельної підготовки, врахування можливостей, стану здоров'я кожної дитини.

 

Конкурси. Проводять для виявлення талантів, розвитку творчих можливостей дітей. Конкурси (дитячого малюнка, художніх робіт) організовують за певним графіком, заздалегідь повідомляють про це учнів. Переможців оголошують публічно, відзначаючи їх успіхи на урочистій лінійці.

               

Виховна година — дієвий засіб формування у школярів наукового світогляду і моральної поведінки. Тематику таких годин розробляє класний керівник та вихователі з урахуванням особливостей колективу учнів, їх проводять у формі етичної бесіди, лекції, диспуту, усного журналу, зустрічі з цікавими людьми.

   

 

     Вихованці  нашого закладу  задіяні в гуртках:  «Юний художник»

 

      Важлива роль у позакласній виховній роботі належить  художній самодіяльності. Виховна цінність участі учнів у її роботі полягає в тому, що мистецтво  розвиває їх, пробуджує почуття відповідальності, колективне переживання успіхів і невдач. Учні мають змогу виявити свою творчість. Учасники художньої самодіяльності краще розуміють і відчувають красу мистецтва і природи, людських стосунків.  Педагоги закладу ретельно підходять до репертуару, адже наші вихованці особливі проте, дуже талановиті.

 

 

  Виховна робота передбачає екскурсії на підприємства, в музеї, на виставки (про що вже йшлося раніше). З учнями середнього шкільного віку влаштовують близькі прогулянки в парк, сад, поле, на берег річки, а також одноденні походи.

 

     Позакласна робота формує й розвиває особистість дитини. Керувати виховним процесом - значить не тільки розвивати й удосконалювати закладене в людині природою, корегувати намічені небажані соціальні відхилення в її поведінці та свідомості, але формувати в неї потребу в постійному саморозвитку, самореалізації фізичних і духовних сил, тому що кожна людина виховує себе насамперед сама, тут здобуте особисто - здобуте на все життя.

Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2020
Використовуються технології uCoz